Rosette la Vedette verdiende een nieuw design en development voor de webshop. De missie van Rosette la Vedette: kleur brengen in donkere dagen. De oprichtster van Rosette la Vedette is Wendy. Op haar 34ste kreeg ze borstkanker en verloor ze haar haar door chemo. Ze was te nonchalant voor een pruik, te kieskeurig voor een saaie muts, en te optimistisch voor sombere kleuren. Dus stikte haar moeder voor haar een reeks kleurrijke mutsen. Wendy besloot ook lotgenoten te helpen en lanceerde een volledige collectie mutsjes onder de naam ‘Rosette la Vedette’.
Webshop: rosettelavedette.com
Met haar trendy mutsen wil Wendy haarverlies door chemo uit de taboesfeer halen. Met dit doel voor ogen hertekende Baldwin de bestaande webshop.
Het logo werd behouden, maar verder werd het hele design van de shop herwerkt. De verhalen van lotgenoten kregen daarbij een centrale plaats op de homepagina, en op de detailpagina’s van elk specifiek product.
Rosette la Vedette is ook een verhaal van en voor sterke mensen. Naast de blog voegden we ook een tabblad ‘chemo en haarverlies’ toe, met informatie over haarverlies en stijltips om er goed uit te zien zonder haar.