Hoprom is een Belgische ontwikkelaar van residentieel vastgoed met meer dan 25 jaar ervaring. Door het belang dat zij hechten aan esthetiek en maatwerk in hun eigen werk, was het voor ons heel belangrijk om een website te leveren die boven hun verwachtingen zou uitstijgen. En dat is ons gelukt met een gloednieuwe WordPress website!
Website: www.hoprom.be

Hoprom bouwt appartementen op toplocaties met prachtige architectuur en gebruikt materialen van hoge kwaliteit. Wat hen onderscheidt van hun concurrentie is dat zij groot belang hechten aan een persoonlijke benadering. Hoprom biedt hun klanten namelijk professionele begeleiding met behulp van een architect om er zo voor te zorgen dat elk gebouw voldoet aan de persoonlijke behoeften en voorkeuren van hun klanten.
Ontwikkeling
We wisten hoe elke pagina eruit moest zien en welke functionaliteiten de klant geïmplementeerd wou zien. De inhoud, afbeeldingen en video’s werden op een gestructureerde manier bezorgd. Dankzij een minutieuze planning verliep het werk vlekkeloos. De website is in WordPress, met integratie van een specifieke CRM gebaseerd op de vereisten van Hoprom.
Gebruik en tracking
We leveren SEO en SEA functionaliteiten bij elke website die we lanceren om er zo voor te zorgen dat de pagina’s correct geïndexeerd worden door de zoekmachines. We hebben Google Analytics geïmplementeerd om zo het gedrag van de gebruiker op de website te kunnen volgen, Google Tag Manager om eenvoudig tracking codes en events toe te passen en Google en Bing Webmaster-hulpprogramma’s om prestaties te controleren. Ook hebben we alt-tags toegevoegd aan afbeeldingen en ervoor gezorgd dat alle 301-redirects van de oude website goed werkten.
Lancering en reclame
Op het moment van de lancering was de marketingcampagne al volledig gepland volgens budget en de gewenste strategie. Alle campagnes zijn gericht op België en zijn in het Nederlands. In de toekomst zullen Franse advertenties toegevoegd worden vanaf het moment dat de website meertalig is.
Omdat de projecten van Hoprom zeer luxueus zijn, is het voor ons een uitdaging om het juiste publiek te bereiken. Het publiek is klein omwille van de prijs en exclusiviteit van de projecten. Het belangrijkste advertentiekanaal voor Hoprom is Google AdWords. Hier optimaliseren we de campagnes voortdurend, werken we de doelgroep bij, testen, controleren en evalueren we.
Ben je ook op zoek naar een webdevelopers die jou kunnen helpen met jouw real-estate website dromen? Kom dan eens praten met ons team van real-estate website experten. Je krijgt er zelfs een koffie en een koekje bij ☕🍪